winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Terug naar Klantenservice
Home > Klantenservice > Ruil- en retourformulier

Ruil- en retourformulier

Ruil- en retourformulier

Voor een snelle afhandeling is het belangrijk dat je een ruil- en retourformulier uitprint, invult en meestuurt.
Download hier het ruil- en retourformulier. Het formulier is te openen met bijv. het gratis te downloaden Adobe Reader of Foxit Reader.

Ruilen, Retourneren en Herroepen.

Artikel te klein, te groot of toch niet wat je ervan verwacht had? Daar doen wij niet zo moeilijk over! Ruilen, retourneren of herroepen dient binnen 14 werkdagen na ontvangst te gebeuren. Het te ruilen / retourneren artikel moet in zo origineel mogelijke staat zijn en moet voorzien zijn van alle eventuele originele labels indien redelijkerwijs mogelijk. Uiteraard beschouwen wij een gepast artikel niet als een gedragen artikel. Als er eventueel schade aan het product ontstaat door bijvoorbeeld verkeerd gebruik, dan mogen wij jou aansprakelijk houden voor de waardevermindering van het product.

Bezoek de website en kijk of jouw artikel in de juiste maat beschikbaar is. Is het artikel niet in jouw maat beschikbaar? Kijk dan even rond in onze webshop en zoek een artikel dat jouw artikel kan vervangen. Stuur jouw artikel(en) retour afzender met de desbetreffende wensen op het ruil- en retourformulier geschreven. Zo kan de ruil- en retourneerafdeling alles snel en efficiënt verwerken. Indien je wilt ruilen tegen een duurder of goedkoper artikel dan zullen we het prijsverschil met jou verrekenen. Wij verzoeken jou om een kopie van de factuur bij de retourzending te doen. Bij het retourneren / ruilen van de bestelling zijn de verzendkosten voor jou.

Herroepingsrecht: een bestelling mag na ontvangst binnen 14 dagen geannuleerd worden, dit mag via ons eigen ruil- en retourformulier of met dit modelformulier. Na annulering moet de bestelling binnen 14 dagen naar ons verstuurd worden. Het aankoopbedrag (incl. eventuele verzendkosten van de heenzending) wordt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen (gerekend vanaf het moment van ontbinding) teruggestort.

Verkeerd product ontvangen?

Als je een artikel wilt ruilen omdat wij per ongeluk een verkeerde maat of een verkeerd artikel hebben gestuurd dan zijn de retourkosten uiteraard voor onze rekening. Stuur dan wel het artikel gefrankeerd naar ons toe en wij zullen de retourkosten z.s.m. terug storten op jouw rekening. Je kunt je bestelling retourneren naar het volgende adres:

Leads Jeans & Fashion BV
Australiëweg 13
9407 TE  Assen

Ruilen of retourneren is ook mogelijk in één van onze winkels.
Wij verzoeken jou om het retourformulier in te vullen en mee te nemen en om de originele factuur mee te nemen.

 

Niet goed? Geld terug!

Artikel niet goed of niet wat je er van verwacht had? Kan gebeuren! In dat geval krijg je gewoon je geld terug! Tijdens de bedenktermijn van 14 dagen worden ook de eventuele verzendkosten van de heenzending vergoed. Stuur het artikel voldoende gefrankeerd samen met een ingevulde ruil- en retourformulier retour. Geef bij de opmerkingen op het ruil- en retourformulier aan dat jij je geld terug wilt ontvangen en vermeld het bankrekening nummer waarop het geld teruggestort moet worden. Wij zorgen ervoor dat het geld z.s.m. wordt teruggestort (uiterlijk binnen 14 dagen).

 

Klachtenprocedure

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit z.s.m. te melden. Verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar: Leads Jeans & Fashion B.V., Australiëweg 13, 9407 TE  Assen.

Heb je een andere klacht? Bijvoorbeeld over onze dienstverlening? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt je klacht per mail (info@leadsjeans.nl) of telefonisch (0592-870863) indienen. Je klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van.

Heb je een klacht bij ons gemeld en ben je toch niet tevreden over de uitkomst? Dan mag je ook contact opnemen met een neutrale geschillencommissie, dan kan via www.sgc.nl . Een klacht kan je ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Garantie

Wanneer je een klacht hebt over een artikel aangeschaft via onze webshop dan kun je een e-mail sturen naar info@leadsjeans.nl en wij zullen dan de klacht z.s.m. in behandeling nemen. Indien een artikel binnen een redelijke termijn niet voldoet aan de gebruikelijke kwaliteitseisen zullen we het artikel repareren, vervangen of vergoeden.

Garantie in overeenstemming met de wettelijke rechten van de consument: een product moet die eigenschappen bezitten die voor een normaal gebruik nodig zijn, m.a.w. doen wat de koper er redelijkerwijs van mag verwachten. Dat betekent dat een product bij normaal gebruik tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen. Blijkt een product niet aan deze verwachtingen te voldoen - met andere woorden: vertoont het een mankement - dan zullen wij dit kosteloos  herstellen, of als dat niet mogelijk is, een vervangend, vergelijkbaar product te leveren. Of als dat niet mogelijk is: de overeenkomst te ontbinden.

Prijzen incl. BTW en excl. eventuele bezorgkosten. © 1994 - 2017 Leads Jeans & Fashion BV   -   Powered by www.renatas.nl
PME Legend
G-star
Kultivate
Cast Iron
Replay
Levi's
Nikkie
A Fish Named Fred
Cars
Superdry
Scotch & Soda
Tramontana
MAC
Vanguard
Twinlife
Hilfiger Denim
Sisters Point
Goosecraft
Mavi
Wrangler
WAM
Diesel
Rino & Pelle
Jack & Jones
Vila
ONLY
Geisha
Premium
Petrol
Perla Nera
Fame
Catwalk Junkie
Vero Moda
Street One
Buena Vista
Pieces
DEPT
Esprit
EDC
LTB
Circle of Trust
Angels